RESTABLECEMENTO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN EN CENTROS DOCENTES PÚBLICOS PARA O CURSO ACADÉMICO 2020/21
Segundo consta na Resolución do 5 de maio de 2020, o Centro de Coordinación Operativa da situación de emerxencia sanitaria no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia (CECOP) acordou establecer novos prazos para o procedemento de admisión e matriculación de alumnado de 2º ciclo de Educación Infantil, Educación Primaria, Educación Secundaria Obrigatoria e Bacharelato nos centros públicos, tras ser estos suspendidos polo estado de alarma decretado polo COVID. Os novos prazos quedan como se mostra no seguinte cadro:
ACTUACIÓN | PRAZO |
Presentación solicitudes de admisión (alumnado que cambia de centro ou quere iniciar estudos nun centro non adscrito)
|
Do 11 ó 18 de maio
|
Presentación documentación acreditativa dos criterios de baremo
|
Ata o 26 de maio
|
Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido
|
Antes do 9 de xuño
|
Reclamacións contra as listaxes provisionais
|
Prazo de 3 días hábiles a partir do día seguite á súa publicación
|
Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido
|
Ata o 26 de xuño
|
Formalización da matrícula en Educación Infantil e Primaria
|
Do 1 ó 10 de xullo
|
Formalización da matrícula ordinaria en ESO e bacharelato
|
Do 1 ó 10 de xullo
|
Prazo extraordinario de formalización de matrícula en ESO e bacharelato
|
Do 1 ó 10 de setembro
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario